Planujesz zaręczyny? Zobacz 20 niezapomnianych pomysłów! Bez nazwy-3 zobacz   

Bezpieczeństwo podczas zakupów
Szybka i darmowa dostawa
Darmowy zwrot lub wymiana w 120 dni
Gwarancja i certyfikat jakości
Jesteśmy dostępni 7 dni w tygodniu od 8:00 do 24:00

Zwroty i reklamacje

DARMOWY ZWROT DO 120 DNI

Biżuteria SAVICKI tworzona jest by zachwycać swoim magicznym blaskiem. Dokładamy wszelkich starań, aby nasze produkty posiadały najwyższą jakość. Naszym priorytetem jest zadowolenie każdego z naszych klientów. Jeżeli jednak zamówiony produkt nie spełni Twoich oczekiwań masz prawo w ciągu 120 dni odstąpić od umowy oraz zwrócić towar. Jedynym kosztem po stronie kupującego jest koszt odesłania towaru.

Więcej informacji na temat reklamacji i zwrotów dostępne w REGULAMINIE SKLEPU.



JAKA JEST PROCEDURA ZGŁOSZENIA ZWROTU?

  • 1. Skontaktuj się z nami odnośnie chęci dokonania zwrotu. W tym celu wypełnij formularz Oświadczenie o odstąpieniu od umowy.

  • 2. Oczekuj na wiadomość e-mail od SAVICKI zawierającą etykietę przewozową UPS, dzięki której możliwe będzie nadanie przesyłki za darmo.

  • 3. Jeśli posiadasz, dołącz do przesyłki dowód zakupu (faktura VAT lub paragon fiskalny). Dla produktów kupionych w salonie zwrot zostanie uznany tylko po przesłaniu dowodu zakupu.

  • 4. Dołącz do przesyłki formularz zwrotu, który otrzymasz od nas w wiadomości e-mail.

  • 5. Bezpiecznie zapakuj przesyłkę. Zwracany produkt spakuj do oryginalnego pudełka i całość zabezpiecz folią bąbelkową, aby nic nie uległo zniszczeniu podczas transportu.

REKLAMACJE

Tworząc biżuterię nasi złotnicy, korzystają z wieloletniego doświadczenia i najnowszych technologii. Dokładają oni wszelkich starań, aby jej jakość była jak najwyższa. Jeżeli jednak zakupiona biżuteria posiada wady fabryczne, prosimy o postępowanie z zasadami składania reklamacji.


KTO MOŻE DOKONAĆ REKLAMACJI

Każdy klient SAVICKI ma prawo dokonać reklamacji w ciągu 2 lat od daty zakupu, jeśli zakupiony produkt posiada wady fabryczne lub jest niezgodny z umową.

CZAS ROZPATRYWANIA REKLAMACJI

Czas rozpatrywania reklamacji wynosi maksymalnie 14 dni od dnia otrzymania przesyłki zwrotnej od Klienta. Klient zostanie poinformowany o rozstrzygnięciu reklamacji za pośrednictwem poczty elektronicznej na adres email jaki został podany w zgłoszeniu reklamacyjnym. Klientowi zostanie również udzielona informacja na temat czasu potrzebnego na realizację postanowień decyzji reklamacyjnej.

PROCEDURA ZGŁOSZENIA REKLAMACJI

Jeśli chcesz zgłosić reklamacje dotyczące jakości obsługi lub trybu realizacji zamówienia skontaktuj się z nami mailowo lub telefonicznie.

  • Telefon:

    +48 801 090 170 (dla tel. stacjonarnych)
    +48 81 451 1976 (dla tel. komórkowych)
  • E-mail:

    kontakt@savicki.pl