Nie znaleziono kategorii której szukasz...
Wpisz inną szukaną frazę
Znalezione produkty (0): Może Ci się spodobać:
Nie znaleziono kategorii której szukasz...
Wpisz inną szukaną frazę
Znalezione produkty (0): Może Ci się spodobać:

Faq

Przed dokonaniem zakupu w jubilerskim sklepie internetowym SAVICKI zachęcamy do zarejestrowania konta, choć nie jest to konieczne, aby złożyć zamówienie. Zakupu dokonują Państwo klikając w przycisk "Dodaj do koszyka" na stronie wyszukanego produktu. Żeby potwierdzić zakup, należy na stronie głównej wejść w opcję „Koszyk” (w górnym pasku menu), a następnie zaakceptować zawartość koszyka przyciskiem "Kontynuuj zamówienie". Na końcu składania zamówienia pojawi się prosty formularz, który trzeba wypełnić zgodnie z pojawiającymi się na ekranie wskazówkami. Więcej na ten temat znajdziesz tutaj

Tak. Istnieje możliwość osobistego odbioru zamówionych produktów w naszych salonach partnerskich w Lublinie, mieszczących się przy ul. Lubartowskiej 17. W przypadku odbioru osobistego prosimy o przekazanie nam informacji na ten temat w polu "Uwagi" w formularzu zamówienia. W celu uzgodnienia szczegółów prosimy o wcześniejszy kontakt mailowy ([email protected]) lub telefoniczny. Numer naszej infolinii oraz +48 81 756 02 06. Zamówienia z odbiorem osobistym objęte są przedpłatą w taki sam sposób, jak pozostałe zamówienia.

Tak. Zamówione w naszym sklepie produkty mogą być wysłane za granicę, jednak wiąże się to z dodatkowymi kosztami dostawy. Przy wysyłce za granicę, koszt przesyłki kurierskiej znajdziesz tutaj, a czas dostarczenia to dodatkowe 2-3 dni robocze w stosunku do czasu realizacji, podanego na stronie produktu. Za wysyłkę produktów z naszego sklepie odpowiada obecnie firma kurierska GLS.

Tak, oczywiście jest taka możliwość. Zapytaj nas bezpośrednio o nominał, którym jesteś zainteresowany.

Tak. Przy zakupie każdego produktu z naszego sklepu mają Państwo prawo do odstąpienia od umowy w ciągu 14 dni bez podawania przyczyny. Ponadto na dodatkowych warunkach wskazanych w naszym regulaminie, każdy przedmiot z naszego sklepu można zwrócić lub wymienić nawet w ciągu 120 dni od daty zakupu. Jednak by zwrot był zaakceptowany, przedmiot ten nie może posiadać żadnych oznak używania oraz żadnych uszkodzeń mechanicznych. Więcej na ten temat znajdą Państwo tutaj

Tak. Jeśli biżuteria zakupiona w naszym sklepie ulegnie uszkodzeniu, prosimy niezwłocznie o kontakt. Produkty naszej firmy podlegają bezpłatnej naprawie, jeśli przedmiot okazał się wadliwy z naszej winy. W przypadku uszkodzeń mechanicznych powstałych z przyczyn zależnych od Klienta, jest to usługa odpłatna. Sugerujemy nie naprawiać ani nie przerabiać przedmiotu zakupionego w naszym sklepie poza naszą firmą, ponieważ grozi to utratą gwarancji na dany przedmiot. Więcej na temat gwarancji znajdą Państwo tutaj

Oczywiście. Istnieje u nas możliwość grawerowania zarówno pierścionków, jak i obrączek ślubnych. Należy mieć przy tym na uwadze, że w przypadku cienkich pierścionków grawerowanie może okazać się niemożliwe. Jeżeli są Państwo zainteresowani grawerunkiem, prosimy nas o tym poinformować wpisując odpowiednie informacje w polu "Uwagi" podczas składania zamówienia. Grawerowanie w sklepie SAVICKI jest usługą bezpłatną.

Jeśli nie posiadają Państwo dokładnych wymiarów palca, prosimy o zapoznanie się z informacjami zawartymi w dziale Jak wybrać właściwy rozmiar pierścionka lub obrączki?, w którym postaraliśmy się wszystko przejrzyście wyjaśnić. W razie wątpliwości, prosimy o skontaktowanie się z nami pod numerem infolinii +48 81 756 02 06, bądź pod adresem e-mail [email protected].

Poradnik korzystania z darmowej miarki jubilerskiej:

Każdy produkt zamówiony w naszym sklepie wysyłamy z kompletem opakowań. W skład przesyłki, oprócz zakupionego towaru, wchodzą:

  • eleganckie pudełeczko, dostosowane do rodzaju i gabarytów zakupionej biżuterii,

  • torebka,

  • Certyfikat jakości,

  • Gwarancja wieczysta (jeśli dotyczy),

  • Gwarancja na obrączki (jeśli dotyczy),

  • ściereczka do czyszczenia biżuterii.

Całość zapakowana jest w zabezpieczone, firmowe pudełko.

Z przyjemnością wykonamy dla Państwa biżuterię, w oparciu o prosty projekt lub chociażby szkic. Informacje na ten temat oraz formularz wysyłki własnego projektu znajdą Państwo na stronie Zaprojektuj własną biżuterię”.

Przy zakupie diamentów inwestycyjnych lub wyborze diamentu do biżuterii, należy zwrócić uwagę na kilka ważnych parametrów, takich jak proporcje i wykończenie szlifu, masa, barwa i czystość kamienia. Szczegółowe informacje na temat diamentów znajdą Państwo w dziale "Diamenty inwestycyjne".

Oczywiście. Każdy produkt z diamentem, dostępny w naszym sklepie, objęty jest Gwarancją wieczystą. Ponadto, każdy przedmiot opatrzony jest Certyfikatem jakości. Obydwa te dokumenty zostają dołączone do zakupionego przez Państwo diamentu bądź wyrobu z diamentem – są one gwarancją, że zakupiony u nas towar jest pełnowartościowym kamieniem.

Gwarantujemy, że nasza biżuteria wygląda lepiej w rzeczywistości niż na stronach naszego sklepu. Chociaż przykładamy dużą wagę do jakości zdjęć produktów w naszym sklepie, w większości przypadków nie oddają one rzeczywistego blasku naszej biżuterii.

Tak, oczywiście, że możemy jeśli wykonanie jest możliwe na danym modelu produktu. Wycena w takim przypadku zawsze jest indywidualna.

Korekta rozmiaru od 1-3 w okresie 120 dni jest bezpłatna. W przypadku pierścionków i obrączek w zależności od modelu i wielkości korekty cena liczona jest od 80zł do 300 zł. Konkretną cenę za korektę rozmiaru otrzymają Państwo po zweryfikowaniu przez nasz dział zgłoszeń i reklamacji.

Tak - tylko w pierścionkach.

Zwrot trwa zgodnie z regulaminem Savicki do 14 dni. Natomiast w rzeczywistości trwa on zdecydowanie krócej. Zależy to także od tego jaką formą płatności dokonywali Państwo płatności.

Jest to naturalne, że produkty ze złota się rysują. Gdy codziennie użytkujemy biżuterie to drobne zarysowania mogą występować. Większe także, gdy np. wykonują Państwo prace fizyczną. Mogą Państwo dokonać bezpłatnego czyszczenia u nas na pracowni. Należy wypełnić formularz zgłoszeniowy i odesłać do nas produkt.

Tak, to Państwo jako klienci w 100% płacą zarówno za wysyłkę do innego kraju niż Polska, jak i w razie konieczności za cło i podatki jeśli będzie tego wymagała agencja celna danego kraju.

Gdy paczka do nas dotrze wówczas nasz dział zgłoszeń będzie się kontaktował by ustalić wszelkie dogodne dla Państwa formy dostawy wraz z konkretnym dniem kiedy mamy paczkę ponownie nadać wraz z dokładnym adresem.

Cena za duplikat certyfikatu wynosi 20 zł.

Tak. Istnieje możliwość osobistego odbioru gotowych usług w naszych salonach firmowych w Lublinie, mieszczących się przy ul. Lubartowskiej 17. W przypadku odbioru osobistego prosimy o przekazanie nam informacji na ten temat w polu "Uwagi" w formularzu zamówienia. W celu uzgodnienia szczegółów prosimy o wcześniejszy kontakt mailowy ([email protected]) lub telefoniczny.

Tak, poprzez usługę tzw. E - salonu. Mogą umówić się Państwo z naszym konsultantem na konkretny dzień oraz godzinę – wówczas jeśli dany produkt będzie dostępny to zostanie w sposób szczegółowy zaprezentowany poprzez nasz profesjonalny sprzęt. Więcej szczegółów znajdą Państwo tutaj - https://savicki.pl/e-salon-savicki.

Koszyk (0)

Twój koszyk jest pusty ...

... niestety, ale nie posiadasz jeszcze żadnych produktów w koszyku.

Może czas to zmienić?

Ostatnio oglądane

Nic ostatnio nie oglądałeś ...

... nie masz żadnych produktów które oglądałeś

Może czas to zmienić?