Faq

Przed dokonaniem zakupu w jubilerskim sklepie internetowym SAVICKI zachęcamy do zarejestrowania konta, choć nie jest to konieczne, aby złożyć zamówienie. Zakupu dokonują Państwo klikając w przycisk "Dodaj do koszyka" na stronie wyszukanego produktu. Żeby potwierdzić zakup, należy na stronie głównej wejść w opcję „Koszyk” (w górnym pasku menu), a następnie zaakceptować zawartość koszyka przyciskiem "Kontynuuj zamówienie". Na końcu składania zamówienia pojawi się prosty formularz, który trzeba wypełnić zgodnie z pojawiającymi się na ekranie wskazówkami. Więcej na ten temat znajdziesz tutaj

Tak. Istnieje możliwość osobistego odbioru zamówionych produktów w naszych salonach partnerskich w Lublinie, mieszczących się przy ul. Zamojskiej 14 oraz przy ul. Lubartowskiej 17. W przypadku odbioru osobistego prosimy o przekazanie nam informacji na ten temat w polu "Uwagi" w formularzu zamówienia. W celu uzgodnienia szczegółów prosimy o wcześniejszy kontakt mailowy (kontakt@savicki.pl) lub telefoniczny. Numer naszej infolinii oraz +48 81 756 02 06. Zamówienia z odbiorem osobistym objęte są przedpłatą w taki sam sposób, jak pozostałe zamówienia.

Tak. Zamówione w naszym sklepie produkty mogą być wysłane za granicę, jednak wiąże się to z dodatkowymi kosztami dostawy. Przy wysyłce za granicę, koszt przesyłki kurierskiej ubezpieczonej to 150 zł + VAT, a czas dostarczenia to dodatkowe 2-3 dni robocze w stosunku do czasu realizacji, podanego na stronie produktu. Za wysyłkę produktów z naszego sklepie odpowiada obecnie firma kurierska GLS.

Jeżeli wartość zamówienia nie przekracza 1 tys. zł netto, zamówiony produkt możemy wysłać do Państwa za granicę także za pośrednictwem Poczty Polskiej (priorytet polecony, paczka nieubezpieczona). Koszt takiej przesyłki do 36 zł + VAT, a czas dostarczenia to dodatkowe 3-7 dni roboczych w stosunku do czasu realizacji, podanego na stronie produktu. W przypadku zamówień o wartości powyżej 5 tys. zł netto, koszt przesyłki (kurierskiej, ubezpieczonej) pokrywa nasza firma.

Tak, oczywiście jest taka możliwość. Zapytaj nas bezpośrednio o nominał, którym jesteś zainteresowany.

Tak. Przy zakupie każdego produktu z naszego sklepu mają Państwo prawo do odstąpienia od umowy w ciągu 14 dni bez podawania przyczyny. Ponadto na dodatkowych warunkach wskazanych w naszym regulaminie, każdy przedmiot z naszego sklepu można zwrócić lub wymienić nawet w ciągu 120 dni od daty zakupu. Jednak by zwrot był zaakceptowany, przedmiot ten nie może posiadać żadnych oznak używania oraz żadnych uszkodzeń mechanicznych. Więcej na ten temat znajdą Państwo tutaj

Tak. Jeśli biżuteria zakupiona w naszym sklepie ulegnie uszkodzeniu, prosimy niezwłocznie o kontakt. Produkty naszej firmy podlegają bezpłatnej naprawie, jeśli przedmiot okazał się wadliwy z naszej winy. W przypadku uszkodzeń mechanicznych powstałych z przyczyn zależnych od Klienta, jest to usługa odpłatna. Sugerujemy nie naprawiać ani nie przerabiać przedmiotu zakupionego w naszym sklepie poza naszą firmą, ponieważ grozi to utratą gwarancji na dany przedmiot. Więcej na temat gwarancji znajdą Państwo tutaj

Oczywiście. Istnieje u nas możliwość grawerowania zarówno pierścionków, jak i obrączek ślubnych. Należy mieć przy tym na uwadze, że w przypadku cienkich pierścionków grawerowanie może okazać się niemożliwe. Jeżeli są Państwo zainteresowani grawerunkiem, prosimy nas o tym poinformować wpisując odpowiednie informacje w polu "Uwagi" podczas składania zamówienia. Grawerowanie w sklepie SAVICKI jest usługą bezpłatną.

Jeśli nie posiadają Państwo dokładnych wymiarów palca, prosimy o zapoznanie się z informacjami zawartymi w dziale " Jak wybrać właściwy rozmiar pierścionka lub obrączki? ", w którym postaraliśmy się wszystko przejrzyście wyjaśnić. W razie wątpliwości, prosimy o skontaktowanie się z nami pod numerem infolinii +48 81 756 02 06, bądź pod adresem e-mail kontakt@savicki.pl.

Każdy produkt zamówiony w naszym sklepie wysyłamy z kompletem opakowań. W skład przesyłki, oprócz zakupionego towaru, wchodzą:

  • eleganckie pudełeczko, dostosowane do rodzaju i gabarytów zakupionej biżuterii,

  • torebka,

  • Certyfikat jakości,

  • Gwarancja wieczysta (jeśli dotyczy),

  • Gwarancja na obrączki (jeśli dotyczy),

  • ściereczka do czyszczenia biżuterii.

Całość zapakowana jest w zabezpieczone, firmowe pudełko.

Z przyjemnością wykonamy dla Państwa biżuterię, w oparciu o prosty projekt lub chociażby szkic. Informacje na ten temat oraz formularz wysyłki własnego projektu znajdą Państwo na stronie Zaprojektuj własną biżuterię”.

Przy zakupie diamentów inwestycyjnych lub wyborze diamentu do biżuterii, należy zwrócić uwagę na kilka ważnych parametrów, takich jak proporcje i wykończenie szlifu, masa, barwa i czystość kamienia. Szczegółowe informacje na temat diamentów znajdą Państwo w dziale "Diamenty inwestycyjne".

Oczywiście. Każdy produkt z diamentem, dostępny w naszym sklepie, objęty jest Gwarancją wieczystą. Ponadto, każdy przedmiot opatrzony jest Certyfikatem jakości. Obydwa te dokumenty zostają dołączone do zakupionego przez Państwo diamentu bądź wyrobu z diamentem – są one gwarancją, że zakupiony u nas towar jest pełnowartościowym kamieniem.

Gwarantujemy, że nasza biżuteria wygląda lepiej w rzeczywistości niż na stronach naszego sklepu. Chociaż przykładamy dużą wagę do jakości zdjęć produktów w naszym sklepie, w większości przypadków nie oddają one rzeczywistego blasku naszej biżuterii.

Koszyk (0)

Twój koszyk jest pusty ...

... niestety, ale nie posiadasz jeszcze żadnych produktów w koszyku.

Może czas to zmienić?

Przejdź do koszyka

Schowek

Twój schowek jest pusty ...

... niestety, ale nie posiadasz jeszcze żadnych produktów w schowku.

Może czas to zmienić?