Planujesz zaręczyny? Zobacz 20 niezapomnianych pomysłów! Bez nazwy-3 zobacz   

Bezpieczeństwo podczas zakupów
Szybka i darmowa dostawa
Darmowy zwrot lub wymiana w 120 dni
Gwarancja i certyfikat jakości
Jesteśmy dostępni 7 dni w tygodniu od 8:00 do 24:00

FAQ - najczęściej zadawane pytania

1. W jaki sposób można dokonać zakupu?

Przed dokonaniem zakupu w jubilerskim sklepie internetowym SAVICKI zachęcamy do zarejestrowania konta, choć nie jest to konieczne, aby złożyć zamówienie. Zakupu dokonują Państwo klikając w przycisk "Dodaj do koszyka" na stronie wyszukanego produktu. Żeby potwierdzić zakup, należy na stronie głównej wejść w opcję „Koszyk” (w górnym pasku menu), a następnie zaakceptować zawartość koszyka przyciskiem "Kontynuuj zamówienie". Na końcu składania zamówienia pojawi się prosty formularz, który trzeba wypełnić zgodnie z pojawiającymi się na ekranie wskazówkami.

2. Czy jest możliwość odbioru zamówionego wyrobu inaczej niż przez kuriera?

Tak. Istnieje możliwość osobistego odbioru zamówionych produktów w naszych salonach firmowych w Lublinie, mieszczących się przy ul. Zamojskiej 14 oraz przy ul. Lubartowskiej 17. W przypadku odbioru osobistego prosimy o przekazanie nam informacji na ten temat w polu "Uwagi" w formularzu zamówienia. W celu uzgodnienia szczegółów prosimy o wcześniejszy kontakt mailowy (kontakt@savicki.pl) lub telefoniczny. Numer naszej infolinii +48 801 090 170 (dla telefonów stacjonarnych) oraz +48 81 451 1976 (dla telefonów komórkowych). Zamówienia z odbiorem osobistym objęte są przedpłatą w taki sam sposób, jak pozostałe zamówienia.

3. Czy zamówienie może być wysłane zagranicę?

Tak. Zamówione w naszym sklepie produkty mogą być wysłane za granicę, jednak wiąże się to z dodatkowymi kosztami dostawy. Przy wysyłce za granicę, koszt przesyłki kurierskiej ubezpieczonej to 150 zł + VAT, a czas dostarczenia to dodatkowe 2-3 dni robocze w stosunku do czasu realizacji, podanego na stronie produktu. Za wysyłkę produktów z naszego sklepie odpowiada obecnie firma kurierska UPS.

Jeżeli wartość zamówienia nie przekracza 1 tys. zł netto, zamówiony produkt możemy wysłać do Państwa za granicę także za pośrednictwem Poczty Polskiej (priorytet polecony, paczka nieubezpieczona). Koszt takiej przesyłki do 36 zł + VAT, a czas dostarczenia to dodatkowe 3-7 dni roboczych w stosunku do czasu realizacji, podanego na stronie produktu. W przypadku zamówień o wartości powyżej 5 tys. zł netto, koszt przesyłki (kurierskiej, ubezpieczonej) pokrywa nasza firma.

4. Chciałbym złożyć zamówienie prezentu o nominale innym, niż standardowo dostępne. Czy jest to możliwe?

Tak, oczywiście jest taka możliwość. Zapytaj nas bezpośrednio o nominał, którym jesteś zainteresowany.

5. Czy mogę zwrócić lub wymienić zamówiony wyrób?

Tak. Każdy przedmiot można zwrócić lub wymienić w ciągu 120 dni od daty zakupu, jednak by zwrot był zaakceptowany przez nasz sklep przedmiot ten nie może posiadać żadnych oznak używania oraz żadnych uszkodzeń mechanicznych. Do przedmiotu, który chcemy wymienić lub oddać, należy dołączyć paragon, będący podstawą uznania zwrotu.

W celu zgłoszenia zwrotu towaru prosimy o wcześniejszy kontakt z nami (telefoniczny bądź mailowy) lub skorzystanie z działu "Zwroty i reklamacje".

6. Czy istnieje możliwość naprawy wyrobu w przypadku jego uszkodzenia?

Tak. Jeśli biżuteria zakupiona w naszym sklepie ulegnie uszkodzeniu, prosimy niezwłocznie o kontakt. Produkty naszej firmy podlegają bezpłatnej naprawie, jeśli przedmiot okazał się wadliwy z naszej winy (np. przez niedostateczne zabezpieczenie przesyłki przez naszą firmę i jej zniszczenie w trakcie transportu). W przypadku uszkodzeń mechanicznych powstałych z przyczyn zależnych od Klienta, jest to usługa odpłatna. Sugerujemy nie naprawiać ani nie przerabiać przedmiotu zakupionego w naszym sklepie poza naszą firmą, ponieważ grozi to utratą gwarancji na dany przedmiot.

7. Czy jest możliwość grawerowania?

Oczywiście. Istnieje u nas możliwość grawerowania zarówno pierścionków, jak i obrączek ślubnych. Należy mieć przy tym na uwadze, że w przypadku cienkich pierścionków grawerowanie może okazać się niemożliwe. Jeżeli są Państwo zainteresowani grawerunkiem, prosimy nas o tym poinformować wpisując odpowiednie informacje w polu "Uwagi" podczas składania zamówienia. Grawerowanie w sklepie SAVICKI jest usługą bezpłatną.

8. Jak dobrać właściwy rozmiar pierścionka lub obrączki?

Jeśli nie posiadają Państwo dokładnych wymiarów palca, prosimy o zapoznanie się z informacjami zawartymi w dziale "Jak wybrać właściwy rozmiar pierścionka lub obrączki?", w którym postaraliśmy się wszystko przejrzyście wyjaśnić. W razie wątpliwości, prosimy o skontaktowanie się z nami pod numerem infolinii +48 801 090 170 (z telefonów stacjonarnych) lub +48 81 451 1976 (z telefonów komórkowych), bądź pod adresem e-mail kontakt@savicki.pl.

9. W jaki sposób pakowane są zamówione produkty?

Każdy produkt zamówiony w naszym sklepie wysyłamy z kompletem opakowań. W skład przesyłki, oprócz zakupionego towaru, wchodzą:

  • eleganckie pudełeczko, dostosowane do rodzaju i gabarytów zakupionej biżuterii,

  • torebka,

  • Certyfikat jakości,

  • Gwarancja wieczysta (jeśli dotyczy),

  • Gwarancja na obrączki (jeśli dotyczy),

  • ściereczka do czyszczenia biżuterii.

Całość zapakowana jest w zabezpieczone, firmowe pudełko.

10. Czy istnieje możliwość zamówienia biżuterii według własnego pomysłu?

Z przyjemnością wykonamy dla Państwa biżuterię, w oparciu o prosty projekt lub chociażby szkic. Informacje na ten temat oraz formularz wysyłki własnego projektu znajdą Państwo na stronie „Zaprojektuj własną biżuterię”.

11. Co wziąć pod uwagę przy zakupie diamentów?

Przy zakupie diamentów inwestycyjnych lub wyborze diamentu do biżuterii, należy zwrócić uwagę na kilka ważnych parametrów, takich jak proporcje i wykończenie szlifu, masa, barwa i czystość kamienia. Szczegółowe informacje na temat diamentów znajdą Państwo w dziale "Diamenty inwestycyjne".

12. Czy jest możliwość otrzymania certyfikatu wyrobu z diamentem?

Oczywiście. Każdy produkt z diamentem, dostępny w naszym sklepie, objęty jest Gwarancją wieczystą. Ponadto, każdy przedmiot opatrzony jest Certyfikatem jakości. Obydwa te dokumenty zostają dołączone do zakupionego przez Państwo diamentu bądź wyrobu z diamentem – są one gwarancją, że zakupiony u nas towar jest pełnowartościowym kamieniem.

13. Czy może zdarzyć się, że pierścionek lub inny wyrób wygląda na zdjęciu ładniej niż w rzeczywistości?

Gwarantujemy, że nasza biżuteria wygląda lepiej w rzeczywistości niż na stronach naszego sklepu. Chociaż przykładamy dużą wagę do jakości zdjęć produktów w naszym sklepie, w większości przypadków nie oddają one rzeczywistego blasku naszej biżuterii.