Zyskaj dodatkowy jesienny rabat 🍂 Odbierz kod
  • Bezpłatna wysyłka
  • 120 dni na darmowy zwrot
  • Bezpłatna korekta rozmiaru
  • SAVICKI Care+®
  • Darmowy grawer

Najczęściej zadawane pytania

Doskonale wiemy, jak ważną i trudną decyzją jest wybór idealnej biżuterii dla siebie oraz swoich bliskich. Dlatego aby zakupy w naszym sklepie internetowym były dla Państwa proste i przyjemne, zapraszamy do zapoznania się z kilkoma wskazówkami.

Produkty można wybierać spośród kategorii umieszczonych u góry strony. Wyszukiwanie ułatwią filtry, dzięki którym można wybierać produkty według różnych OPCJI (np. rodzaju kruszcu, rodzaju kamieni, okazji czy kolekcji).

Ogólne

Tak, poprzez usługę tzw. e-Salonu. Mogą umówić się państwo z naszym konsultantem na konkretny dzień oraz godzinę – wówczas jeśli dany produkt będzie dostępny to zostanie w sposób szczegółowy zaprezentowany poprzez nasz profesjonalny sprzęt. Więcej szczegółów znajdą państwo tutaj.

Produkty

Cena za duplikat certyfikatu wynosi 20 zł.

Gwarantujemy, że nasza biżuteria wygląda lepiej w rzeczywistości niż na stronach naszego sklepu. Chociaż przykładamy dużą wagę do jakości zdjęć produktów w naszym sklepie, w większości przypadków nie oddają one rzeczywistego blasku naszej biżuterii.

Oczywiście. Każdy produkt z diamentem, dostępny w naszym sklepie, objęty jest gwarancją wieczystą. Ponadto, każdy przedmiot opatrzony jest certyfikatem jakości. Obydwa te dokumenty zostają dołączone do zakupionego przez państwo diamentu bądź wyrobu z diamentem – są one gwarancją, że zakupiony u nas towar jest pełnowartościowym kamieniem.

Przy zakupie diamentów inwestycyjnych lub wyborze diamentu do biżuterii, należy zwrócić uwagę na kilka ważnych parametrów, takich jak proporcje i wykończenie szlifu, masa, barwa i czystość kamienia. Szczegółowe informacje na temat diamentów znajdziecie Państwo tutaj.

Jeśli nie posiadają państwo dokładnych wymiarów palca, prosimy o zapoznanie się z informacjami zawartymi w dziale jak wybrać właściwy rozmiar pierścionka lub obrączki, w którym postaraliśmy się wszystko przejrzyście wyjaśnić. W razie wątpliwości, prosimy o skontaktowanie się z nami pod numerem infolinii +48 81 756 02 06, bądź pod adresem e-mail kontakt@savicki.pl.


Tak, oczywiście jest taka możliwość. Zapytaj nas bezpośrednio o wartość, którą Cię interesuje.

Wysyłka i płatności

Gdy paczka do nas dotrze wówczas nasz dział zgłoszeń będzie się kontaktował, aby ustalić wszelkie dogodne dla państwa formy dostawy wraz z konkretnym dniem kiedy mamy paczkę ponownie nadać wraz z dokładnym adresem.

Tak, to państwo jako klienci w 100% płacą zarówno za wysyłkę do innego kraju niż polska, jak i w razie konieczności za cło i podatki jeśli będzie tego wymagała agencja celna danego kraju.

Każdy produkt zamówiony w naszym sklepie wysyłamy z kompletem opakowań. W skład przesyłki, oprócz zakupionego towaru, wchodzą:

  •  eleganckie pudełeczko, dostosowane do rodzaju i gabarytów zakupionej biżuterii,
  •  torebka,
  •  certyfikat jakości,
  •  gwarancja wieczysta (jeśli dotyczy),
  •  gwarancja na obrączki (jeśli dotyczy),
  •  ściereczka do czyszczenia biżuterii.

Całość zapakowana jest w zabezpieczone, firmowe pudełko niezdradzające z zewnątrz zawartości co gwarantuje dyskrecję i bezpieczeństwo przesyłanego zamówienia.

Tak. Zamówione w naszym sklepie produkty mogą być wysłane za granicę, jednak wiąże się to z dodatkowymi kosztami dostawy. Przy wysyłce za granicę, koszt przesyłki kurierskiej znajdziesz tutaj, a czas dostarczenia to dodatkowe 2-3 dni robocze w stosunku do czasu realizacji, podanego na stronie produktu. Za wysyłkę produktów z naszego sklepie odpowiada obecnie firma kurierska GLS oraz UPS.

Tak. Istnieje możliwość osobistego odbioru zamówionych produktów w naszych salonach stacjonarnych. Listę salonów znajdziesz tutaj. W przypadku odbioru osobistego prosimy o przekazanie nam informacji na ten temat w polu "uwagi" w formularzu zamówienia. W celu uzgodnienia szczegółów prosimy o wcześniejszy kontakt mailowy (kontakt@savicki.pl) lub telefoniczny. Numer naszej infolinii oraz +48 81 756 02 06. Zamówienia z odbiorem osobistym objęte są przedpłatą w taki sam sposób, jak pozostałe zamówienia.

Przed dokonaniem zakupu w jubilerskim sklepie internetowym SAVICKI zachęcamy do zarejestrowania konta, choć nie jest to konieczne, aby złożyć zamówienie. Zakupu dokonują państwo klikając w przycisk "dodaj do koszyka" na stronie wyszukanego produktu. Żeby potwierdzić zakup, należy na stronie głównej wejść w opcję „koszyk” (w górnym pasku menu), a następnie zaakceptować zawartość koszyka przyciskiem "kontynuuj zamówienie". Na końcu składania zamówienia pojawi się prosty formularz, który trzeba wypełnić zgodnie z pojawiającymi się na ekranie wskazówkami. Więcej na ten temat znajdziesz tutaj.

Usługi

Jest to naturalne, że produkty ze złota się rysują. Gdy codziennie użytkujemy biżuterie to drobne zarysowania mogą występować. Większe także, gdy np. wykonują państwo prace fizyczną. Mogą państwo dokonać bezpłatnego profesjonalnego czyszczenia w naszej pracowni. Należy wypełnić formularz zgłoszeniowy i odesłać do nas produkt.

Cena za 1 sztukę rutenowania danego produktu wynosi 600 zł. W przypadku zakupu usługi SAVICKI Care+® usługa rutenowania jest bezpłatna w ramach warunków określonych w szczegółach świadczonej usługi.

Korekta rozmiaru od 1-3 w okresie 120 dni jest bezpłatna. W przypadku pierścionków i obrączek w zależności od modelu i wielkości korekty cena liczona jest od 80 zł do 300 zł. Konkretną cenę za korektę rozmiaru otrzymają państwo po zweryfikowaniu przez nasz dział zgłoszeń i reklamacji.

Tak, oczywiście, że możemy jeśli wykonanie jest możliwe na danym modelu produktu. Wycena w takim przypadku zawsze jest indywidualna.

Tak.

Z przyjemnością wykonamy dla państwa biżuterię, w oparciu o prosty projekt lub chociażby szkic. Informacje na ten temat oraz formularz wysyłki własnego projektu znajdą państwo na stronie „zaprojektuj własną biżuterię”.

Oczywiście. Istnieje u nas możliwość grawerowania zarówno pierścionków, jak i obrączek ślubnych. Należy mieć przy tym na uwadze, że w przypadku cienkich pierścionków grawerowanie może okazać się niemożliwe. Jeżeli są państwo zainteresowani grawerunkiem, prosimy nas o tym poinformować wpisując odpowiednie informacje w polu "uwagi" podczas składania zamówienia. Grawerowanie w sklepie SAVICKI jest usługą bezpłatną.

Tak. Jeśli biżuteria zakupiona w naszym sklepie ulegnie uszkodzeniu, prosimy niezwłocznie o kontakt. Produkty naszej firmy podlegają bezpłatnej naprawie, jeśli przedmiot okazał się wadliwy z naszej winy. W przypadku uszkodzeń mechanicznych powstałych z przyczyn zależnych od klienta, jest to usługa odpłatna. Sugerujemy nie naprawiać ani nie przerabiać przedmiotu zakupionego w naszym sklepie poza naszą firmą, ponieważ grozi to utratą gwarancji na dany przedmiot. Więcej na temat gwarancji znajdą państwo tutaj.

Zwroty i reklamacje

Realizacja procedury zwrotu trwa zgodnie z regulaminem SAVICKI do 14 dni. Natomiast w rzeczywistości czas oczekiwania jest zdecydowanie krótszy. Zależy to głównie to od tego jaką formą płatności dokonywali państwo płatności.

Tak - jednak wyłącznie w przypadku pierścionków.

Tak. Przy zakupie każdego produktu z naszego sklepu mają państwo prawo do odstąpienia od umowy w ciągu 14 dni bez podawania przyczyny. Ponadto na dodatkowych warunkach wskazanych w naszym regulaminie, każdy przedmiot z naszego sklepu można zwrócić lub wymienić nawet w ciągu 120 dni od daty zakupu. Jednak by zwrot był zaakceptowany, przedmiot ten nie może posiadać żadnych oznak używania oraz żadnych uszkodzeń mechanicznych. Więcej na ten temat znajdą państwo tutaj.

Infolinia

Możesz zadzwonić do jednego z naszych konsultantów Codziennie od 8:00 do 24:00 .

+48 81 756 02 06

Czat

Poproś o pomoc poprzez okienko czatu, które znajduje się na dole strony.

Przejdź do czatu

Formularz kontaktowy

Daj nam o sobie znać, a skontaktujemy się z Tobą w dogodnym terminie.'

Wypełnij formularz kontaktowy

E-Salon Savicki

Umów się na wideo prezentację wybranych produktów.

Zarezerwuj termin

Kategorie